Prázdninové výlety - Vraní skála&Lichnice

V dnešním článku vám přináším dva tipy na výlety po Čechách. První z nich není ani moc výletem, ale spíš takovou zastávkou, pokud jste někde poblíž. Jedná se o zříceninu hradu Lichnice, kam jsme se zastavili minulou sobotu před návštěvou Zdeňkovi rodiny. Na Lichnici jsem byla už mockrát, ale od dubna je zde vystavěná nová vyhlídka, ze které je moc hezký výhled do krajiny. Pár set metrů od Lichnice je také Dívčí kámen, ze kterého už je vyhlídka podle mě trochu slabší, takže ten klidně můžete vynechat.







O dost zajímavější byl ale výlet, který jsme podnikli ke konci července. Vše měl v režii Zdeněk, takže já jsem ani nevěděla, kam se vlastně chystáme. Měla jsem si akorát vzít tenisky, tudíž jsem vytušila, že se bude dost chodit. V sobotu jsme tedy vyrazili. Naším cílem byly Zdice, které jsou asi 30 min od Prahy, kde jsme nechali na náměstí auto, ušli jsme asi kilák a spustil se obrovitánskej slejvák. Během 5 minut jsme byli promočený až na kost. Utekli jsme teda zpátky do auta a protože to nevypadalo na žádný zlepšení, vrátili jsme se zpátky do Prahy. První pokus byl teda docela fiasko. Protože jsem byla hrozně zvědavá, kam jsme měli dojít, vydali jsme se do Zdic v neděli znovu. To už nám počasí přálo. Z náměstí jsme celou dobu šli po modré značce, nejrůznějšími polními a lesními cestičkami, většinu času do kopce, až jsme po 7 km dorazili do cíle, kterým byla Vraní skála, ze které byl nádherný výhled na celé okolí. Musím říct, že cesta to byla poměrně náročná, ale celou dobu vedla nádhernou krajinou a cíl byl taky super. Na vyhlídce jsme si snědli každej svojí sušenku a vydali jsme se zpátky (teď už konečně z kopce) do Zdic. Tam jsme za pomoci Trip advisoru objevili výbornou pizzerku Bella Italia, kde jsme si dali výletnický oběd a frčeli jsme zpět do Prahy. 

V této oblasti se nachází i Koněpruské jeskyně a také pár hradů. Na ty nám už však nezbyly síly, takže si je schováváme na příště :)
















0 komentářů:

Okomentovat