July moments

Červenec začal mým návratem z Malediv, o kterých si můžete přečíst zde. Při návratu domů na mě čekala takováhle krásná kytka. Byla to lilie v květináči, tak jsem chvíli doufala, že by se mi mohlo podařit ji pěstovat a těšit se z ní delší dobu, ale bohužel hned po tom, co odkvetla, tak opadaly i všechny listy a zbyly jen dva oschlý stonky. 



První červencový víkend jsme strávili u kamarádky na chatě, která byla hrozně super. Grilovali jsme, hráli městečko palermo a užívali jsme si čas strávený s kamarády. 



Znáte Šenkovnu? Je to vinárna na I.P. Pavlova, kde jsem byla v červenci hned dvakrát. Jednou na randíčku a podruhý s holkama. Mají tam vynikající tatarák, jen za 149,- Kč a ještě lepší uzeninovo-sýrové prkénko. Moc jsem si pochutnala i na víně, kterých mají snad nekonečný výběr. Pokud nechcete sedět uvnitř, je k dispozici i zahrádka na terase, kde se pravidelně koná i letní kino. 


Balkónová úroda cherry rajčátek. 


Víkendová 14 km túra na Vraní skálu (článek zde) byla plná krásné přírody a ještě krásnějších výhledů.



Téměř každodenní mojito party na terase. 


Už strašně moc dlouho jsem chtěla navštívit Planetarium. Jako malá jsem tam byla několikrát a vždycky jsem byla nadšená. Příležitost se nám naskytla, když nás přijela do Prahy navštívit Zdeňkova rodina s jeho malým bráchou. Byli jsme na pořadu Vesmír kolem nás. Většina naší výpravy značnou část promítání prospala, ale mně se to hrozně líbilo. 


Dalším tipem na vynikající restauraci je Vila Kajetánka na Praze 6. Vydali jsme se tam jednoho nedělního odpoledne, když jsme se vraceli z únikovky. Prostředí je tam naprosto nádherné. Kolem venkovní zahrádky se rozprostírá krásný rybníček a musím říct, že hovězí steak, který jsem si dala byl jeden z těch nejlepších, jaký jsem kdy jedla. To samé platí i o dezertu, který jsem zde měla už podruhé. Jedná se o ananasové ravioly plněné mascarpone se skořicí. Pokud milujete skořici a ananas, tak tenhle dezert je opravdové nebe!



V Holešovicích jsem celkem nedávno objevila skvělé rybí bistro Maare. Není to tam úplně na posezení, ale na rychlý oběd během polední pauzy úplně ideální. Ryby jsou sem dováženy 3x týdně z Chorvatska, ceny jsou více než příznivé a já jsem si pokaždé skvěle pochutnala.


Recept na Pavlova jsem okoukala od mých kamarádek. Zdeněk u nich tyhle dortíčky už několikrát měl a vždycky mu hrozně chutnaly. Chtěla jsem mu udělat radost, tak jsem si řekla, že to taky zkusím. Vizuálně se mám ještě dost co učit, ale chuťově byly výborný. A to je důležitý :)


Kolegyně z bývalé práce mě vzala do I need coffee. Kavárna je to moc pěkná a kafe mají prý výborné. Já kafe nepiju, takže jsem si objednala aperol a ten byl na jedničku.


Snídaně o letních víkendech na terase jsou moje oblíbená aktivita.


Výlet na Lichnici, o kterém si můžete přečíst zde.


A na závěr jedno psí selfie.



1 komentářů:

  1. V I need coffee jsem byla je to tam tak malé a útulné. Ten steak bych si hned dala, miluju pepřovou omáčku!

    OdpovědětVymazat