Léto 2018



Delší dobu jsem se už nepřihlásila s randomovým článkem. Poslední dobou se kolem mě pořád něco děje a zdá se, že klidnější to začne být až tak na začátku října. Celé léto už máme rozplánované do posledního víkendu. Samé svatby, rozlučky, výlety nebo chaty.


Začala bych tím nejkrásnějším zážitkem ze začátku léta, kterým byla svatba našich kamarádů. Svatbu jsme poctivě plánovali a připravovali asi půl roku předem, scházeli jsme se s holkama na vyrábění dekorací a vymýšleli jsme co a jak nazdobíme a jak vše bude probíhat. Na místo jsme přijeli den předem, který jsme celý strávili přípravami a zdobením. No a realita byla ještě milionkrát krásnější než naše představy. Celá svatba byla jak vystřižená z Pinterestu a je naprosto obdivuhodný, že to celé naplánovala a vymyslela sama nevěsta, bez jakékoliv profi pomoci. Svatba to byla opravdu nádherná a myslím, že všichni na ní budou ještě dlouho vzpomínat!





Nedávno jsem navštívila hrozně útulnou kavárnu Bacaro, která se nachází na Vinohradech a má strašně pěknou zahrádku. Na večer se navíc v kavárně všude rozsvítí světýlka, takže o romantickou atmosféru je postaráno.




Místem s krásnou atmosférou je i nově otevřená tržnice na Florenci Manifesto. Vzala mě sem kamarádka a já byla nadšená. Není to tady sice nejlevnější, ale na druhou stranu na letní posezení po práci je to ideálka. Za sebe můžu doporučit chlebíček se stánku Chlobíček, který můžete zapít třeba vychlazeným prosecem. Jediné, co bych tomuto místu vytkla je nedostatek míst k sezení. My jsme celý areál museli projít několikrát, než se nám podařilo ukořistit volné stoličky.



V Holešovicích se také otevřelo nové asijské bistro Ca Phe, ve kterém si můžete objednávat vietnamské speciality po celý den, včetně snídaně. Já tedy po ránu zrovna na závitky chuť nemám, takže jsem zvolila kokosovou rýžovou kaši s ovocem.


Pikniky s kamarády na Letné.





Jeden sobotní večer na Francouzských trzích, kde jsem poprvé ochutnala šneky a hned jsem si je moc oblíbila.




Vzhledem ke krásnému počasí využíváme terasu na maximum a trávíme na ní skoro všechny volné večery, co jsme doma. Letos jsem svoje zahradničení trochu omezila a zasadila jsem si jen bylinky, které vážně dokážu využít.


Poslední dobou se také snažím sem tam něco uvařit. Nejradši mám rychlý jídla, se kterýma se člověk nemusí moc matlat. Jedním z takových rychlovek jsou tortilly a nebo těstoviny Alfrédo, které jsou snad moje nejoblíbenější těstoviny vůbec. A taky nejjednoduší. V pánvi si pouze rozpustíte máslo, smetanu a parmezán a smícháte s uvařenými těstovinami. Práce asi tak na 10 minut a výsledek je dokonalý.




 Návštěva u rodinky na Moravě. 


Návštěva u kamaráda v západních Čechách.




Začátkem května jsme s kamarády navštívili Berlín, který se nám nikomu nelíbil. Proč tomu tak bylo si můžete přečíst zde


O poznání krásnější byla Budapešť, kam jsme vyrazili oslavit 8 leté výročí. Následně jsme to po návratu oslavili ještě jednou v Bruxxu, který už je naší oblíbenou slavící hospodou. 



Posledním evropským výletem toto léto byl Řím, kam jsem mámu vzala oslavit 50 narozky. Jak jsme si to užily si můžete přečíst tady, tady a tady.


Výhled na Národní divadlo ze šlapadel. 


Výlet do Saského Švýcarska a Bastei most. 



A na závěr moje nejmilejší čtení - průvodce po Bali a Lomboku! Před nedávnem jsme koupili letenky na Bali a za necelé 3 měsíce vyrážíme. Těším se jak malá a pokud kdokoliv z vás na Bali byl a může mi dát nějaké tipy, co nevynechat, budu moc ráda.



1 komentářů: