Víkend na Moravě

Minulý víkend jsme byli s kamarády na Moravě ve sklípku. Moravu miluju a stejně tak i sklípky. Protože jsem poloviční Moravák, tak obě tyhle věci zažívám docela často a v září nás čeká zrovna i vinobraní v Uherském Hradišti, tak už se těším.


S kamarády jsme jeli v pátek do Velkých Bojanovic, kde jsme měli zarezervované ubytování, které se nacházelo přímo naproti sklípku Blažek, ve kterém byla degustace. Nejdřív jsme ale byli pohoštěni řízkem s bramborovým salátem, abychom na to degustování řádně připravili žaludek. Já teda nevím, ale můžu sníst před degustací cokoliv a stejně to nezabrání tomu, aby na mě 12 koštovacích skleniček nezanechalo následky :) Výhodou bylo, že všechno, co jsme nevypili ve sklepě jsme si mohli pak vzít s sebou na afterparty. Ve sklepě pana Blažka se mi celkem líbilo, měl hned nad ním posezení na zahrádce, kam jsme se odebrali, když degustace skončila. Nicméně osobně mám o něco raději sklípky, kde se dá sedět přímo dole. Má to pro mě takovou hezčí atmosféru. Nicméně víno bylo výborné a dozvěděli jsme se o něm jako vždy i spoustu zajímavých informací. Všechny tyhle informace jsem slyšela už nesčetněkrát, ale pokaždé je do příště úspěšně zapomenu, takže stejně o víně nikdy nic nevím. Jen to, že ho nesmíme kupovat v Bille, Kauflandu a podobných řetězcích, protože tam správný vinař nikdy nepošle svoje nejlepší víno.







Druhým sklípkem, který jsme navštívili bylo vinařství Mádl ve Velkých Bílovicích, kam jsme se dostali vlastně úplnou náhodou. Původně jsme tam měli vyzvednout jenom vzorky vína na svatbu, ale nakonec se to zvrhlo v další degustaci a následný nákup železných zásob, neboť jsme dostali velice výhodnou cenu. 








Výprava do obou sklípků byla super a už se moc těším na další.

0 komentářů:

Okomentovat