Léto 2018 vol. 2

I když už je skoro půlka září, zdá se, že léto zatím vůbec nekončí. Já už se na podzim docela těším, těch veder bylo už myslím celkem dost. Naše podzimní dovolená se navíc blíží mílovými kroky, takže odpočítávám každý den a už se nemůžu dočkat října, kdy na tři týdny vyrazíme do Indonésie. 

Na žádnou letní výpravu mi bohužel nezbyla dovolená, takže letos jsme víkend co víkend alespoň obráželi nejrůznější místa v ČR, ať už na nějaké menší výletíčky, do sklípků nebo na grilovačky s kamarády. Už se popravdě ale těším, až budeme mít konečně nějaký víkend jen tak v Praze, bez plánů a sami pro sebe. Takový víkend se ale zatím v dohledné době nerýsuje a myslím, že první bude právě až na Bali.

Se Zdeňkem se také každý týden snažíme najít jeden den, kdy si dáváme rande. Zvedneme se z gauče a vyrazíme někam ven a děláme si hezký večer. Jedno z nejhezčích randíček bylo na Vltavě na šlapadlech. Při západu slunce je Praha nádherná a na šlapadlech s lahví vína je to pekelná romantika!





V červenci jsme absolvovali víkend ve sklípku ve Velkých Bílovicích a Velkých Bojanovicích, o kterém si můžete přečíst zde.



Znáte Maddera design? Jestli ne, tak se na jejich web určitě podívejte. Je to skvělé místo na nákup dárků. Já už tam nakupovala dvakrát a určitě je využiji i na Vánoční nákupy, které už začínám pomalu vymýšlet a realizovat, ať si pak můžu co nejvíc užívat té vánoční pohody a nemusím se honit po obchodech.



Oblíbená italská restaurace v Praze - San Carlo a posezeníčko s holkama.


Z jedné víkendové pěší túry v okolí Prahy. Tentokrát byla cílem samotná cesta, takže jsme jen chodili po různých stezkách a kochali se krajinou. Byla jsem trochu rozmrzelá, že naše výprava nekončí nikde v hospodě, takže jsme si pak pro jistotu ještě zajeli do Vyžlovky u Prahy na nejlepší steak!




Dostala jsem na ochutnávku tohle Prosecco, které se jistě bude líbit všem bio a vegan lidem. Mně osobně nejvíc zaujal design lahve. Zda je bio nebo vegan je mi celkem jedno, ale chutnalo moc dobře. 


Náš svatební maraton tohoto roku pokračoval i v srpnu, kdy se vdávala Zdeňkova ségra. Svatbu jsme si moc užili a protancovali se až k ránu.



Návštěva u kamarádů na chatě ve Střezivojicích, kde nám počasí zrovna nepřálo, ale ani to nás neodradilo od menší túry po lesích.




Protože do dovolené a zároveň i do plavek se nám čas krátí, tak jsem se od začátku září vrhla do jedné cvičící a jídelní výzvy a musím se přiznat, že mě to vážně chytlo a snad poprvé cítím, že to dotáhnu až do konce. Po prvním týdnu jsou výsledky super, takže uvidíme, jak mi to půjde. Motivaci ale mám. Až výzvu dojedu, tak určitě napíšu víc informací. Na fotce níže můžete vidět, že jsem si k tomu všemu snažení vyrobila i domácí müsli, které je tak výborné, že už si nikdy žádné v obchodě nekoupím. Výroba je navíc extrémně jednoduchá a levná.V míse se smíchají kousky jablka, ovesné vločky, ořechy, med, kokosový olej a skořice. Vše se promíchá a dá na 180 stupňů cca na hodinu péct do trouby. Úspěch zaručen.


Tento víkend jsme jeli na Moravu do Uherského Hradiště na Slovácké slavnosti vína. Jelikož je tato akce velice populární, tak jediné volné ubytování, které jsme sehnali bylo v karavanu :D Karavan ale stál na krásné zahradě s přírodním jezírkem, ve kterém se dalo i koupat. Nejvíc jsem proti karavanu trochu brblala, ale nakonec to byla romantika. Slavnosti vína byly super, ochutnali jsme snad všechny vína, burčáky i jídla, která byla v nabídce a já jsem tak úspěšně porušila veškerá pravidla dietní výzvy a absolvovala tak svůj první cheat day :D



Nejlepší vynález - sklenička na krk



Můj oblíbení oštiepok


Přísahám, že to byla ta nejlepší zmrzlina, jakou jsem kdy jedla! Smetanový základ a do něj rozdrcená půlka kinder buena a přidaná lžička burákového másla! 





1 komentářů:

  1. Hezké fotky a tohle léto jste si udělali fakt pěkné. Taky se vždy snažím léto dopředu naplánovat a poté si psát vše, na co si chci jednou zavzpomínat. Tento rok to byla jistě dovolená v Itálii, festival Vizovické Trnkobraní, vyzkoušení si únikové hry v Praze, strávení 3 dnů ve Wroclawi a samozřejmě množství procházek, grilovaček a posezení pod hvězdami. Ať už je zase léto!

    OdpovědětVymazat