DIY Adventní kalendář

Přesně za týden je Mikuláš. K Mikuláši také neoddělitelně patří adventní kalendář a já jsem se letos rozhodla, že jeden adventní kalendář pro Zdeňka vyrobím sama. 


Nekonečně mnoho nápadů jak kalendář vyrobit najdete na Pinterestu, kde jsem se částečně inspirovala i já. 

K výrobě podobného kalendáře budete potřebovat následující:

- silnější větev
- provázek
- papírové sáčky (já koupila svačinové v dm drogerii)
- nůžky
- lepidlo
- lepící pásku
- děrovačku
- materiál na dozdobení
- náplně do kalendáře


Zcela zásadní položkou na vašem seznamu jsou náplně do jednotlivých pytlíčků. Já jsem se vydala do Billy, kde jsem se snažila kupovat co nejmenší sladkosti. Mimo sladkostí mě napadlo koupit ještě stírací losy, vánoční ponožky, miniaturu Jack Daniels, vánoční trenýrky a krém na obličej. Kreativitě se však meze nekladou a v miniaturním provedení se dá pořídit prakticky cokoliv.



Pak už jen stačilo vyčkat na večer, kdy budu sama doma a mohla jsem se dát do tvoření. Celý proces trval zhruba dvě a půl hodiny. Nejdříve jsem si vytvořila hromádky se sladkostmi a očíslovala si je. Jelikož jsem měla jen 19 hromádek, rozhodla jsem se, že zbývajících 5 pytlíčků vyplním různými poukazy např. na masáž nebo večeři. Zde se opět kreativitě meze nekladou a poukaz můžete vymyslet na cokoliv, co si myslíte, že vaší polovičce udělá radost.

Po vytvoření hromádek jsem začala pytlíčky postupně plnit, následně jsem okraje ohnula, přelepila lepicí páskou a do zalepeného pytlíčku jsem udělala děrovačkou dírku. Dírkou jsem protáhla provázek, který jsem nechala přiměřeně dlouhý, protože pro délku jsem ještě nebyla rozhodnuta. Na pytlíček je také potřeba umístit číslo. Buď si je můžete napsat sami a nebo stačí do googlu napsat "christmas numbers" a vybrat si nějaké tematické, které si vytisknete a na pytlíčky nalepíte. 


Jakmile máte pytlíčky naplněné, stačí už je jen přivázat k větvi a následně dozdobit. Já jsem na ozdobení použila větvičky, sušené jablko, pomeranč, skořici a dřevěné hvězdičky. Z výsledku mám velkou radost a jsem moc zvědavá, jaká bude na kalendář reakce.





2 komentářů:

  1. bože to je úžasný nápad !! dnes je už neskoro ale o rok to musím urobiť aj ja :)

    Viki Ceglédyová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vřele doporučuju, reakce byla super:) Za odměnu jsem dostala adventní kalendář ze Sephory, takže win win :D

      Vymazat