Autumn moments vol. 2


Adventní období se blíží mílovými kroky. Ještě před tím, než začnu psát o tom jak si zdobím bydlení nebo jaké peču cukroví bych vám ráda ukázala poslední momenty z letošního podzimu.

Jak už tak bývá zvykem, neobejde se to bez spousty jídla.

Nejlepší chlebíčky z bistra Sisters jste už na blogu viděli, ale jsou opravdu tak vynikající, že jich není nikdy dost a ti z vás, kteří je ještě neochutnali by to měli urychleně napravit. 




V Dish jsem byla po hodně dlouhé době s prací na obědě a nejvíc musím pochválit jejich bylinkové hranolky. Hamburger je taky super, ale obsluha byla bohužel šílená, což nám trochu narušilo celkový dojem z návštěvy. Pokud se nad toto dokážete povznést, tak na hamburger je to určitě jedno z nejlepších míst v Praze. 


Skoro pokaždé, když přijedu domů za účelem nějaké oslavy, tak vyrážíme do Vyžlovky na steak. Poměr cena - výkon je zde nepřekonatelný.


Pokud byste někdy měli v dopoledních hodinách cestu přes Říčany, zastavte se v Gabi Café. Jedná se o moc útulnou kavárnu s naprosto výbornou nabídkou snídaní. Nejvíc překvapivé jsou však ceny. Jak sladká snídaně, tak i avokádová stojí okolo 80 Kč. Jelikož jsem byla hodně vyhládlá, ozkoušela jsem hned obě dvě a byla jsem maximálně spokojená.





Ambiente Brasileiro patří mezi moje nejoblíbenější restaurace vůbec a ještě nikdy jsem nedocházela jinak než nacpaná k prasknutí. Jedná se o koncept all you can eat, takže člověk musí ochutnat všechno a ideálně několikrát. Obvykle chodíme do Slovanského domu, tentokrát jsme byli poprvé U Radnice a přiznám se, že příliš velký rozdíl jsem nezaznamenala. Možná U Radnice měli o něco rozmanitější studená jídla.



Kousek od Strossmayerova náměstí najdete bistro s názvem Mr. Hotdog, kde jsme byli na obědě opět s prací, protože moji kolegové jsou hamburgroví milovníci. Jedná se o hodně retro podnik, ale hamburgr mi moc chutnal a celkem jsem ocenila jak byl malý, protože jsem alespoň neodcházela nacpaná k prasknutí. 


Sezóna grilování už bohužel skončila, ale naštěstí jsme připraveni, takže hned při nejbližší příležitosti, když k nám přišli kamarádi na herní večer, jsme oprášili raclette.


A na závěr jídelního okénka je fotka z Cafe Louvre, které najdete na Národní třídě. Byla jsem příjemně překvapená cenami. Na to, že se restaurace nachází v centru a působí vcelku nóbl dojmem jsou ceny více než příznivé. Za tataráček z lososa necháte jen 139,- Kč a za lahev vína kolem 230,- Kč. Co jsem bohužel nevyfotila, ale zanechalo to ve mně nejhlubší dojem byly palačinky plněné čokoládou a posypané skořicovým cukrem. Stojí 89,- Kč, ale na talíř dostanete hned 4. My jsme se o ně s kamarádkou podělily, ale pokud předtím nebudete mít jiný chod, tak se dají určitě zvládnout i všechny čtyři a je to teda neskutečná dobrota.


V červnu jsem Zdeňkovi za státnice koupila lístky na jednoho z jeho oblíbených britských stand up komediků Daniela Slosse a až v říjnu jsme se konečně vystoupení dočkali. Byli jsme na něm už loni a ani letos nás nezklamal.



Sváteční kytičky od kolegů a kamarádky.



V práci jsme měli Halloweenský večírek na Střeleckém ostrově, ze kterého byl nádherný výhled na osvětlené Národní divadlo.


Obě dosud vydané knížky od Zibury jsem přečetla jedním dechem, takže když jsem na facebooku viděla, že pořádá vystoupení o své cestě po Arménii a Gruzii a zároveň za účelem uvedení své třetí knihy, hned jsem koupila lístky. Pokud nevíte o koho se jedná, tak Ladislav Zibura je student žurnalistiky, který prázdniny využívá tím způsobem, že chodí pěšky na poutě. A nejedná se o ledajaké poutě. Obvykle jsou dlouhé kolem 1000 km a ne vždy vedou úplně příjemnými cestami. Vyprávění z Láďových cest je zejména o lidech a o situacích, které při setkávání s lidmi zažíval. Většinu času jsou knihy vtipné, ale sem tam se najde i pár hlubších myšlenek se kterými se obvykle plně ztotožňuji. Vystoupení zcela splnilo mé očekávání a já měla radost, že je Láďa stejnej vtipálek i na živo. O jeho třetí knížku už jsem si napsala Ježíškovi.


Nejlepší a zcela nečekaný dáreček od táty.


Nová prodejna Yankee Candle na Chodově je rájem pro všechny svíčkomily. Yankee svíčky mám strašně ráda, ale tentokrát jsem se ovládla a koupila jsem si jen vosk a vůni do auta pro mámu k Vánocům. 


I přesto, že se už od září snažím kupovat především vánoční dárky, tak této kabelce ze Stradivariuss jsem nedokázala odolat!


Po delší době jsem opět zavítala ke kadeřnici a až z fotky vidím jak moc to bylo potřeba. Chodím pravidelně do Vinohradského salónu Luxury hair a nemůžu si ho vynachválit. Ještě ani jednou se mi nestalo, že bych neodcházela maximálně spokojená. Schválně se podívejte na facebookové stránky salónu a nebudete se stačit divit, jaké zázraky tam dokáží.
A na závěr to největší a zároveň i nejlepší téma letošního podzimu. Příští rok mě čekají hned 4 svatby, přičemž dvě z nich budou mých nejbližších kamarádek, takže celý letošní podzim je ve znamení vybíraní šatů a plánování svateb. Holčičí dýchánky ve svatebních salónech mě neskutečně baví a na všechny svatby roku 2018 se moc těším.





1 komentářů:

  1. Páni, tolik skvěle vypadajících a určitě ještě lépe chutnajících dobrot :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat