August moments


Pražská koupaliště jsou během letních dní tak trochu očistec. Podolskou vodárnu jsem po loňské návštěvě, kdy člověk vedle svojí deky neměl ani milimetr místa, odepsala. Letos jsme poprvé byly na Petynce, kde to mimo víkend bylo super, o víkendu podobná tragedie jako v Podolí. Po všech těchto koupalištních zážitcích jsme se konečně vydali za koupáním do přírody a já byla nadšená. Na fotkách můžete vidět lom Homolák, který se nachází asi 40 min jízdy od Prahy a je tam naprosto nádherně! Pouze je trochu oříšek dostat se do té vody. Pozvolný vstup je asi tak jen na jednom metru, který byl okupován maminkami s dětmi. Nezbylo nám tedy nic jiného než zakotvit na skále a do vody skákat. Voda je nádherně čistá a osvěžující a příští rok na Homolák pojedeme rozhodně znovu!




Po dlouhé době jsem se zase vrhla do přípravy domácího sushi. Vzhled ještě budu muset trochu dopilovat, ale chuťově je super. Hlavně jsem nadšená, že ze 150g lososa umotám snad kolem 100ks maki! 


A protože jsme zrovna měli herní večírek u kamarádů, vzala jsem jeden talířek na ochutnávku s sebou. 


Pokud taky rádi hrajete hry, tak doporučuju Ticket to Ride. My jí teď máme nově a hrajeme ji skoro každý večer.



Zmrzlina z Angelata mě asi úplně nenadchla a tu nekonečnou frontu před ní moc nechápu. Zato maková příchuť z Pura je úplně skvělá! 




Návštěva Gold Class CineStar byla jedním z nejlepších kino zážitků vůbec. Minulý rok k svátku jsem dostala v práci poukázku pro 2 osoby + poukaz na občerstvení. Pořád jsem si jí šetřila a chtěla jsem ji využít na nějakej dobrej film. Volba nakonec padla na Dunkerk. Sice to nebylo špatný, ale zážitek z toho kina byl mnohem větší! :D V sále je pouze cca kolem 20 křesel, která jsou polohovací, takže celý film můžete v podstatě ležet. Jako občerstvení si můžete dát buď kino klasiku jako je popcorn a nachos nebo si můžete vybrat z pestrého jídelníčku např. sushi, kobe burger, krevety atd. Cena lístku je 350 Kč a cena jídla jako v trochu lepší restauraci. Pokud někomu budete chtít udělat radost, tak si myslím, že poukázka do tohohle kina je sázka na jistotu.



Restaurace U bláznivé slepice v Uherském Hradišti, kde jsme byli na návštěvě u rodinky. Návštěva této restaurace už je taková tradice a vaří tady vážně skvěle.


Procházka podél Moravy.




Moravské snídaně.


Ani já jsem neodolala těmhle naušnicím z HM a nosím je teď skoro pořád.


Můj oblíbený výhled na Prahu.




Zdeněk pořád básnil o tom, jak by si rád dal cheesecake, že jsem se rozhodla ho překvapit a když jednou večer nebyl doma, pustila jsem se do kuchtění. Recept jsem si našla extrémně jednoduchý - bebe+rozpuštěné máslo rozprostřít na dno formy a na 10 min péct na 180. Poté v míse smíchat 500g mascarpone, 100g cukru, 3 vajíčka, 2 lžíce citronové šťávy, směs nalít na korpus a hodinu péct na 160. Poté nechat v troubě asi hodinu vychladnout a následně přesunout na 4 hodiny do ledničky. Na závěr libovolně dozdobit. Výsledek byl dokonalý!


A poslední srpnový týden jsme strávili v Egyptě, o kterém si můžete přečíst zde. 



3 komentářů: