Spring moments




Konečně je tady jaro i s pořádnými jarními, místy až letními, teplotami. Jaro je měsíc, kdy má narozeniny jak moje máma, tak moje nejlepší kámoška a i Zdeněk. Jedná se tedy o období hned několika oslav. Pro svojí kamarádku jsem upekla dort, který se myslím moc povedl a udělal jí radost. Máma dostala výlet do Říma, který udělal radost nejen jí, ale také mě, protože jedu s ní. Na žádné oslavě nemůžou chybět kytky z holešovického květinářství od Pepy, který jsou vážně krásný.





Ještě před tím než se konala mámina velká narozeninová oslava, udělaly jsme si takovou menší soukromou oslavu v Praze v našem nejoblíbenějším Brasileiru. Po něm jsme si prošly velikonoční trhy na Staromáku a následně ještě několik dalších hospod jak už to tak u nás obvykle dopadá :D



K jaru také neodmyslitelně patří Velikonoce. Zdeněk tento svátek bere velice vážně a každoročně chodí koledovat a bohužel ne o vajíčka. Pro mě to znamená jedno protrpěné pondělní odpoledne, ale na usmířenou vždy dostanu perníkový srdíčko z pouti, takže zlobit se pak můžu jenom trochu :)




Konečně je také počasí na to, abychom mohli posedávat na terásce, což jsme zahájili hned v první teplý den snídaní. Už se nemůžu dočkat, až budeme mít konečně čas i na uspořádání grilovačky.


Jestli máte rádi únikovky a létání letadlem, tak bych vám doporučila navštívit leteckou únikovku iPilot. Cílem je dostat se do kokpitu a přistát bezpečně s letadlem do jedné hodiny. Nám se to povedlo za 55 minut a byli jsme prý ten den jediní, kterým se podařilo přistát. Únikovka je moc hezky a autenticky udělaná. My jsme jí dali jako dárek k narozkám tátovi, takže to bylo takový rodinný unikání, který jsme pak náležitě zapili a zajedli v Kolkovně.



Po delší době jsem také zavítala do Mr. Hotdog, kde mají moc dobrý hamburgery. Líbí se mi, že si můžete místo klasickýho obřího burgeru dát i malý slider a o to víc místa vám pak v zbyde na drinky, cibulový kroužky nebo třeba nějaký dezertík. Pamatuju si, že když jsem zde byla naposledy, tak jsem odcházela hrozně příjemně najedená a vůbec ne přecpaná. Bohužel až když přede mnou přistály dva slidery, uvědomila jsem si, že minule jsem si dala jen jeden! Po dvou teda vůbec nebudete příjemně najedený, ale klasicky totálně přecpaný :D Mangová margarita byla ale super!



V březnu jsme si užili i celkem dost cestování. Nejdříve jsme byli 4 dny v Barceloně (článek zde) a pak týden ve Francii (článek zde). V dubnu máme od cestování pauzu, ale v květnu nás čeká Berlín a Budapešť, tak už se moc těším.



V dubnu se konala také tradiční Elle shopping fever. Bohužel to bylo o víkendu, který jsem trávila mimo Prahu, takže jsem na nákup měla přesně hodinu před tím, než jsem musela jít do práce. Byla to tedy poměrně velká rychloakce. Zvládla jsem za tu chvíli sehnat boty, šaty, džíny a tričko. Navíc jsem si ještě od kamarádky koupila tyhle nádherný šaty, které jsou ze Zoot bazaru a stály 500 Kč! Jejich původní cena je 3.500,- Kč. Zkontrolovala jsem na nich snad každou nitku, ale nenašla jsem vůbec žádný důvod, proč se na bazaru prodávaly tak levně. Doufám, že se mi co nejdříve naskytne nějaká vhodná příležitost je provětrat.



A jelikož se léto pomalu ale jistě blíží, začala jsem se zase trochu víc věnovat pohybu. Snažíme se 2x - 3x týdně chodit plavat a když nám to nevychází, tak alespoň pochoduji doma na páse. Nově mě napadlo jezdit z práce domů na Rekole, z čehož jsem byla docela nadšená a když nebudu mít zrovna šatový den, tak to plánuji dělat častěji.



1 komentářů:

  1. To jsou krásné fotografie. Na jaře nejvíce miluji, jak vše kvete. To je pastva na oči. :)

    OdpovědětVymazat