First week of July - Krkonoše


Letošní prázdniny pro mě začaly pětidenním výletem do Krkonoš, kde jsme si společně s partou 13 kamarádů pronajali chatu Merlin v Jánských Lázních.

This summer started with 5 day long trip to Krkonoše mountain, where me and my 13 friends rent a cottage Merlin in a city called Jánské Lázně.




Hned první den jsme se vypravili půjčit si horské koloběžky, se kterými jsme vyjeli lanovkou na Černou horu, kterou jsme pak na koloběžkách sjížděli dolů. Ze začátku jsem se trochu bála, ale nakonec se mi to hrozně zalíbilo a byl to pro mě celkem adrenalin. Koloběžky se půjčují hned u parkoviště pod vlekem za 200 Kč. Cena vleku je 160 Kč. Hned co jsme vyjeli lanovkou nahoru, udělali jsme si zastávku v hospodě Zinneckerova bouda, odkud byl nádhernej výhled. Ve stejný hospodě jsme si dávali oběd i před půl rokem, když jsme v Jánských Lázních byli lyžovat.

First day we rented a mountain scooter, than we went up the hill by cable way and finally we went down the hill on that mountain scooter. It was amazing and quite adrenalin for me. Price of the scooter was 200 CZK and the cable way 160 CZK. On the top of the hill we went to the restaurant called Zinneckerova bouda with an amazing view. We were in the same restaurant half year ago when we were here to ski.






Na další den byl v plánu výšlap na Sněžku. Já jsem bohužel musela jet na otočku do Prahy a jít do práce. Nová práce mě zatím hrozně baví a vzhledem k tomu, že výšlap na Sněžku není aktivita, do které bych se zrovna dvakrát hrnula, tak mi jednodenní odjezd nakonec zase tolik nevadil. Druhý den po mém návratu byl na programu výlet do relaxparku, který se nachází v Peci pod Sněžkou. V relaxparku jsme se projeli na bobové dráze a na fly kladce, což je jízda na kladce, která je zavěšená na laně, které vede nad rybníkem. Fly kladka byla další adrenalinová aktivita a já jsem byla opět hrozně nadšená.

 Another day we planned to go to the Czech highest mountain Sněžka, but I had to go back to Prague and go to work. Luckily I am not any huge fan of mountain climbing and I really like my job so I was not so sad about having to leave. When I came back another day we went to relaxpark in Pec pod Sněžkou, where we went to bobsleigh  track and fly tackle, which was full of adrenalin again and I was very excited about it.







Den jsme zakončili výbornou večeří v restauraci Biograf v Jánských Lázních. Pokud v Jánských Lázních někdy budete, tak sem musíte rozhodně zajít, protože jídlo bylo dokonalý!

We finished this day in a Biograf restaurant in Jánské Lázně where we got an excellent dinner!



0 komentářů:

Okomentovat