The best of Prague: Photo diary

Praha určitě patří mezi nejkrásnější města v Evropě. Líbí se mi, že je relativně malá, historické centrum se dá v pohodě projít za den pěšky a navíc tady není přelidněno. Pamatuji si, že když jsem se sem před 5 lety stěhovala, tak jsem kolikrát z těch davů šílela, časem jsem si ale zvykla a po návštěvě New Yorku můžu s klidným svědomím říct, že lidí je tady tak akorát. 

Prague is deffinitely one of the most beautiful cities in Europe. I like that it is quite small, you can walk through the historical center during one day and it is not overcrowded. I remember when I moved here 5 years ago the crowds drove me crazy. As the times went I got used to and after I visited New York I can honestly say - Prague is not overcrowded. If you would like to read the post about Prague click here.
























1 komentářů:

  1. Miluju Prahu! A díky tomu, že tam nebydlím a dostanu se tam tak 2x-3x za rok, má pro mě ještě větší kouzlo :)

    OdpovědětVymazat