Travel inspired home decor

Za posledních 5 let studia na VŠ jsem vystřídala čtyři bydlení a několik spolubydlících. A už za týden se společně s přítelem stěhujeme do krásného bytu s obrovskou terasou a výhledem na Vltavu, ve kterém budeme jenom sami dva. Asi si dovedete představit jak strašně moc se těším. Každou volnou chvilku projíždím Pinterest a stránky Ikeii a vymýšlím jak nejlépe nové bydlení zařídit. A protože jsem objevila spoustu nápadů, které jsou inspirované cestováním, rozhodla jsem se o moje oblíbené obrázky podělit i s vámi. 

Last 5 years when I was studying at the university I have lived in a four different apartments with many flatmates. And in one week, me and my boyfriend are going to live together. Only me and him in a beautiful apartment with a huge terrace and Vltava river view. You can imagine how much I am excited about it and how much I am looking forward to it. I am browsing Pinterest and Ikea websites every day and I am planning how to make our new flat the most wonderful place on Earth. And because I have found some interiour ideas inspired by traveling I have decided to share my favorite pictures with you. 


Source


Tenhle obrázek mě nadchnul asi ze všeho nejvíc a už jsem si v počítači vytvořila složku s fotkama, které si nechám vyvolat ve velkém formátu. Velké rámečky s černým okrajem jsem na internetu našla okolo 100,-Kč za kus. Takže až pořídíme sedačku, jídelnu a konferenční stolek a konečně dojde na řadu nákup "zbytečností" tak si určitě na stěně vytvořím něco podobného.

This photo is my most favorite and I have already created a photo file in my computer that I am going to let print in a big format. I have also found the black frames for 4 euro/pc. So when we will bought couch, dining room and conference table it will be the time to spend some money for the "useless things" and then I will create something similar on our wall.

Source
Source
Pokud si taky rádi necháváte na památku letenky, vlakové jízdenky, vstupenky a podobně, tak místo skladování po krabicích si je můžete nalepit do rámečků a svoje vzpomínky z cest budete tak mít pořád na očích.

If you like to collect plane tickets, train tickets or entrance tickets you can put them into the frames instead of hiding them in a box. You will have your memories still if front of you.

Source
A pokud přece jen rádi skladujete památky v krabicích, vyrobte si vlastní barevné krabice s popisky.
And if you prefer to have your memories in boxes, create your own colorful boxes with signs on them.


Source
Kromě cestovatelských bytových doplňků se mi také moc líbí interiéry, které jsou inspirované stylem nějaké země. Na fotkách níže jsou interiéry v marockém stylu.

I also like interiours inspired by the typical style of some country. You can see Morocco styl in the pictures.

Source
Source
Source
Source
Úplným opakem marockého interiéru, který je plný barev a někomu by se mohl zdát až kýčovitý, je skandinávský styl. Tento styl interiérů patří asi k mým nejoblíbenějším. Občas může působit dost studeně, ale myslím že za pomoci vhodných doplňků se dá rozhodně zútulnit.

Totally different style from the Morrocan one is the Scandinavian one, which belongs to one of my most favorite. It could seem quite cold, but I think that with right accessories it can be really cozy.

Source
Source
Source
Na pinterestu jsem také objevila tzv. beach home decor, což je styl, který z vašeho domova udělá prázdninovou destinaci.

I have also found the "beach home decor" style on Pinterest that makes you feel like you are on holiday every day.


Source
Source
Source


7 komentářů:

  1. Preju, at jde zarizovani jako po masle!! A ty ramecky s "papirky" z cest jsou naprosto genialni, to hned zavedu, jak se prestehujem!!:-) Moc dekuji za super tipy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuju!:) Z tech ramecku s papirkama jsem taky desne nadsena, ale moc nevim jestli by to vypadalo tak pekne i v mem provedeni :D

      Vymazat
  2. Nejvíc ze všeho mě dostal první obrázek.. Mám ráda teplou barvu dřeva v interiéru a v kombinaci s fotkami to působí skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju velké mapy na stěnách! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ja!:) Jednu velkou mam nad posteli, ale ty pres celou stenu, co jsou na fotkach jsou jeste lepsi!

      Vymazat
  4. Krásné interiéry:-) Nejvíc se mi tedy líbilo to zrcadlo v koupelně. Netušíš kde by se taková zrcadla dala koupit i u nás v Česku? Já netuším a moc by mne to zajímalo :-)

    OdpovědětVymazat