What happened in 2014 + my wishes for 2015

Rok 2014 byl cestovatelsky poměrně rozmanitý. V květnu jsem strávila necelý týden v Benátkách, které jsem si vždy moc přála navštívit. Město mě nezklamalo a řadí se k mým nejoblíbenějším. V létě jsem jela na 14 dní s kamarády do Chorvatska do Mali Lošinj a v září s přítelem do německého Legolandu, kde se mi neskutečně líbilo a ráda bych navštívila i pařížský Disneyland. Posledním výletem v tomto roce byl Brighton a Londýn

2014 was quite various. I spent one week in Venice in May. I always wanted to visit this place so much and I was not dissapointed. This city belongs to my most favorite places ever. In summer I went to Croatia with my friend and we stayed here 14 days. In September me and my boyfriend took a trip to the Legoland in Germany. I enjoyed it so much and I would like to visit also Disneyland in Paris. Last trip of this year was Brighton and London.


Rok 2015 je zde a já doufám, že spolu s ním i mnoho dalších cest a zážitků. V tomto roce bych konečně chtěla navštívit svoji vysněnou destinaci New York. Ráda bych také v létě jela někam k moři a v zimě lyžovat do Alp. Jestli některý z těchto plánů vyjde, určitě se zde o tom dočtete. 
Všem Vám přeji do nového roku hodně štěstí, úspěchů, zdraví a mnoho skvělých zážitků!

2015 is here and I hope it will bring many trips and experinces. I hope I will finally visit my dream destination - New York in this year. I also would like to spend summer by the sea and winter by skiing in the Alpes. If I succeed you will definitely read about it.
I wish you the best 2015 with many success, luck, health and the best experiences!




0 komentářů:

Okomentovat