Schladming & Hallstatt


V neděli jsme se vrátili z Rakouska, kam jsme jeli s kamarádama lyžovat. Byla to moje první výprava do jiných než francouzských Alp a řeknu vám, že do Schladmingu už rozhodně nikdy nejedu :D Z velké části za to asi mohlo i počasí, protože oba dva dny, co jsme se dokopali na lyže, nám šíleně sněžilo s výjimkou asi hodiny. Tuhle jasnou hodinku jsme ale ihned využili k posezení v hospodě. Lyžování v hustém sněhu nesnáším, protože nevím, kde je nebe a kde sjezdovka a dělá se mi z toho blbě. Mimo počasí byly ve Schladmingu ale taky strašně neupravený sjezdovky. Alpskýho manžestru jsme si neužili ani během dopoledne. Odpoledne už se o žádném lyžování ani mluvit nedalo. Byl to pouze boj o život a konstatní strach, jestli si o další bouli nezlomím páteř. A za tuhle parádičku jsme ještě navíc zaplatili 1500 za den. Za to by bylo hodně kabelek, jak trefně poznamenala moje kamarádka, když kolem mě v zoufalství s křečema ve stehnech projížděla rychlostí šneka. 

Long story short Schladming už nikdy! Lépe si zalyžujete i v průměrném českém středisku.

O poznání zábavnější a divočejší byly večery. Celkově jsem za ty 4 dny naspala tak 10 hodin a vypila asi sto litrů Cuba Libre. V souhrnu výlet hodnotím jako vydařený, ale lyžování za to určitě nemůže.












Pokud se nedejbože také někdy ocitnete ve Schladmingu, tak nezoufejte a vydejte se na výlet do Hallstattu. Je to něco přes hodinu cesty. My jsme to přes Hallstatt vzali poslední den na cestě domů a byli jsme nadšený. Tohle město mám na svém wishlistu už celkem dlouho a jsem ráda, že jsem se tam konečně podívala. Vyšlo nám i krásný počasí, takže zakončení rakouské výpravy nemohlo dopadnout lépe.









0 komentářů:

Okomentovat