Winter/Christmas moments

Období před Vánoci je pro mě určitě nejkrásnějším obdobím v roce. Mám rada všechno, co je s vánocemi spojené. Pečení cukroví, balení dárků, vánoční trhy, besídky, oslavy...



Moje nejoblíbenější cukroví jsou perníčky, kokosový kuličky a vosí hnízda, který i moc ráda vyrábím. Do dalších let bych ještě svoje vánoční pečení ráda rozšířila o linecký a vanilkový rohlíčky.






Skvělý křidýlka v Jámě, kde jsme byli na vánoční besídce s kolegy z práce.


Skvělý křidýlka mají ale i v James Deanovi a navíc k tomu super americkou limonádu.



Já letos Zdeňkovi místo mikuláše vyrobila vlastnoručně adventní kalendář. Říkal, že vlastnoruční adventní kalendář už nemůže ničím překonat a pak ho stokrát překonal tímhle kalendářem ze Sephory, díky kterému se mi celý prosinec vylézalo z postele o dost jednodušeji.



V prosinci jsme se vypravili do Rudolfína na Kinterovu výstavu Nervous Trees. Výstava je zadarmo a trvá až do 27. 12. 2017. Pro mě to byla jedna velká šílenost, ale zajímavé to rozhodně je.




Vánoční trhy jsou každoroční klasika.





Nádherný stromeček až ke stropu v Cafe Louvre. 


 Po vánoční besídce v Jámě jsme zamířili do Fear Haus, což pro mě byl jeden z největších zážitků vůbec. Jedná se o bar, ve kterém můžete posedět na drinku a pokud máte zájem, tak za 490,- Kč se můžete vydat na prohlídku strašidelného domu, která je místo prohlídky spíš 15 minutovým strachem o život. Mají to vážně dokonale promyšlený a srdce mi bušilo jako blázen ještě asi hodinu poté.


Na stromeček jsme se opět vydali do Obi a myslím, že se nám letos moc povedl.





A můj nejoblíbenější vánoční film. Dvojku jsme shlídli včera a ještě určitě musíme stihnout Grinche, Pelíšky a Vánoce na ruby.



3 komentářů:

  1. Jéé ty perníčky vypadají rozkošně :)

    Krásný poslední předvánoční den!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. To jste měli krásný vánoce! <3

    Kdybys chtěla, sdílnu ti na IG moje recepty na linecký a rohlíčky, mám je po babi, tak mi klidně napiš, moc ráda ti je pošlu. :)

    Jinak ten Fear Haus.. to mi připomnělo, byla jsem minulý rok v The Chamber na únikovce z toho domu duchů a šla jsem tam dvakrát! :D Poprvý jsem byla vyděšená hrozně, tak moc, že jsem se krčila u kolegy jak úplná sračka. :DDDD A pak jsem tam vzala Johnyho, bráchu a Tonyho, protože poprvý jsem tam stejně skoro nic neviděla. Ale bála jsem se stejně. A klepala jsem se ještě druhej den. :D A to miluju horory! Jenže jakmile je pak člověk takhle někde obklopenej a nikdy nevíš, co na tebe kde skočí.. tak to je konec. Ale bylo to perfektní! To by mě zajímalo jaký to je v tom FH, až se vrátíme, tak tam budu muset Johnyho vzít.

    Já teda ale vůbec nevim, proč si sama dobrovolně ty infarkty dělám... :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné Vánoce jste tedy měla :-) Tiše závidím. My dostali od známé k Vánocům velice krásný adventní kalendář . Nešlo o ten klasický čokoládový, ale designový. Určitě mohu všem doporučit, pokud opravdu nevíte, co komu koupit :-)

    OdpovědětVymazat