Recept na nejjednodušší homemade Baileys



Vánoční výzdobu bytu jsem stihla už minulý víkend, ale včera jsem začala i s kuchtěním a pustila se do perníčků. Jedná se o perníčky, které se nemusí nechat odležet a můžete se do nich pustit hned co vám vychladnou. Recept jsem na ně psala minulý rok zde. Mezi čekáním než se vám upečou jednotlivé várky si můžete ukrátit čas tím, že si vyrobíte to nejlepší domácí baileys, jehož příprava zabere asi 3 minuty. 

Co budete potřebovat?

  • hezkou velkou lahev
  • rum
  • tatra salko karamel
  • tatra mléko neslazené (procento tuku si zvolte sami, já použila 7,5%)
  • mixér

Jak na to?
Do mixéru nalejeme, salko, mléko a rum v podílu 1:1:1, smícháme, přelijeme do lahve a nejlepší vánoční drink je na světě. Když si s lahví vyhrajete, tak je to určitě i milý vánoční dárek.

I have started to decorate my home already last weekend, but yesterday I have started to bake gingerbreads and also I decided to make a homemade baileys. The recipe for gingerbreads is here and today I will share with you the easiest recipe for the baileys. It lasts about 3 minutes and it really tastes great.

What you will need?
  • nice big bottle
  • rum
  • caramel
  • cream - 7 - 12%
  • blender

How to do it?
You pour all the ingredients 1:1:1 to the blender, mix it and then pour them to the bottle The best Christmas drink is here. If you decorate the bottle a little bit it can be also a nice present.







2 komentářů:

  1. Děkuji za recept na těsto! Letos jsem chtěla vyzkoušet nějaké jiné těsto než naše rodinné a ta první várka teda neměkne, zkusím to tvoje :) Jaký rum používáš do Baileys?

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě recept zkus, perníčky jsou fakt výborný. Rozhodně je ale z trouby vyndej po 10, max. 12 minutách. Budou se ti zdát možná trochu měkčí, ale pak dojdou. Jinak baileys jsem dělala z božkova :)

      Vymazat