Moje nejkrásnější rozlučka se svobodou


Tenhle víkend se odehrála moje rozlučka se svobodou. A byla to ta nejkrásnější rozlučka, jakou jsem si mohla vůbec kdy představit. Dopředu jsem nevěděla kam pojedeme, ani jaký bude program. Moje svědkyně pouze dostala seznam holek, které bych tam ráda měla a vše ostatní už pro mě bylo jedno velké překvapení. Asi tři dny před odjezdem mi do práce přišla kytička spolu s pozvánkou, která obsahovala trochu zběsilý seznam věcí, které si mám zabalit s sebou a dále údaj o tom, v kolik hodin mám čekat před prací, kde mě holky měly nabrat. I přesto, že jsem věděla, že víkend bude určitě super, stejně jsem se neubránila menší nervozitě.


V pátek v 17 hodin mě holky nabraly u práce, strčily mi do ruky šáňo a mohly jsme vyrazit. Podle trasy mi bylo jasné, že jedeme někam na sever. Cílovou destinací byla vesnička Vyskeř u Turnova. Na posledních asi 100 metrů cesty jsem dostala přes oči šátek, který jsem mohla rozvázat až na místě. Stála jsem na zahrádce před krásnou roubenkou a altánem, který byl ověšený světýlkama, balónkama, mýma fotkama z dětství a na stole bylo nekonečně jídla a pití. Pak už jsme jenom pily, jedly, zase pily a já celý večer dostávala jeden dárek za druhým. Bylo to jako mít svoje soukromý Vánoce :D 










Druhý den jsme se vydaly na menší túru po Českém ráji, která nakonec menší nebyla a nachodily jsme celkem 15 kilometrů. Večer bylo v plánu jet autobusem do města na párty. Bylo mi řečeno, že poslední autobus jede v 8, takže jsme se vypravily a vyrazily na autobusovou zastávku na náves. Chvilku jsme tam seděly a najednou koukám, že na zastávku místo autobusu přijíždí limuzína. Trvalo to asi tak 10 vteřin, než mi došlo, že tohle asi náhoda nebude. Takže ze zpocenejch holek, který chodily lesem a dávaly si u každý hospody pivko byla během pár hodin nejvíc fancy partička, která popíjela šáňo v limuzíně :D Naše projížďka trvala hodinu a užily jsme si spoustu krásných výhledů a taky spoustu pokřikování ze střešního okýnka. Pan řidič nás vyhodil v Turnově, kde jsme strávily zbytek večera. Po návratu do chaty jsme se dočkaly toho nejkrásnějšího zakončení, když jsme si roztahaly deky na trávu, lehly si na ně a sledovaly jsme hvězdy. Takhle hvězdný nebe jsem naposledy viděla snad jako malá někde na táboře.







Moje rozlučka byla opravdu nádherná a já si jí moc užila. Skoro až škoda, že tahle událost se člověku ideálně děje jen jednou za život.

1 komentářů:

  1. Páni, moc krásné fotky z rozlučky a určitě to byl super zážitek. Letos jsem právě pořádala své nejlepší kamarádce rozlučku se svobodou a začínaly jsme slavit u nás pod pergolou. S holkami jsme pergolu vyzdobily různými dekoracemi a nádobí jsme nakoupily přes e-shop, kde jsme využily slevové kupóny a tím ušetřily na drinky do baru. Byl to fakt parádní den.

    OdpovědětVymazat