Zima, Vánoce, Nový rok 2018



Všechno nejlepší do nového roku! Můj rok 2018 byl skvělej a doufám, že 2019 bude minimálně stejně takovej a třeba i lepší. Čeká mě svatba a možná advokátní zkoušky, pokud seberu odvahu :D Teď ještě ale zpět k posledním chvilkám roku 2018.

Poprvé jsem pekla vánočku. Chuť i vzhled dobrý, ale moc mi nevykynula, takže mám ještě co zlepšovat.


S cukrovím jsem se naopak letos docela rozjela. Upekla jsem perníčky, linecký, dva druhy kuliček a hnízda. A všechno je úspěšně snědeno!





Můj prosincový úbor. Na Lidl-shopu prodávali tyhle krásný vánoční věci a navíc za super ceny.


Letos mě Zdeněk překvapil "home made" adventním kalendářem, takže nám doma visely hned dva. Můj byl tradičně trochu víc home made, ale příští rok si to taky asi zjednoduším a koupím už vyrobený :) 



V prosinci má svátek moje maminka, takže jsme jí vzali do Bruxxu na šneky a mušle.
Kytka je tradičně z květinářství od Pepy.



Balení dárků mě hrozné baví. Letos jsem každému upekla perníček s jeho jménem, který jsem dala na ty nejlepší dárky. Zas tak skvělý nápad to ale nebyl, protože perníček balící papír pěkně umastil :D


Nejlepší a největší hrnek, který mi přivezla kamarádka z Toronta.


Víkend u známých v Krkonoších, kam jsme se těšili na sníh a nakonec jsme chodili celou dobu blátem.




K svátku jsem dostala vstupenky na Louskáčka. Viděla jsem ho už podruhé a všem vřele doporučuju na navození vánoční atmosféry. 



Nejoblíbenější domácí veřere je raclette!


Vzpomínky na Bali z HP tiskárny


Vánoce jsme si užili krásně. Navázali jsme na naši loňskou tradici a na Štědrý den jsme se po obědě sešli s kamarády. Dokonce jsme si udělali letos i Secret Santu, kdy jsme si náhodně každý vylosoval jednoho člověka, kterému koupíme dárek. Limit byl 150 Kč, takže to byla celkem výzva, ale nakonec se všem podařilo vymyslet hezký dárek. Já dostala bombu z Lushe. Doufám, že v této tradici budeme pokračovat i příští rok. 


Náš Štědrý večer v Praze.




Vánoční sadu na lití olova bych vám doporučila kupovat jen pokud máte plynový nebo elektrický sporák. Na indukci se to nechytalo a ani plamen svíčky s olovem nehnul :D Nakonec jsme si olovo vylili až na silvestra nad plynovým sporákem. 


Konec roku jsme strávili s partou na chatě. Zvládli jsme dvě větší procházky a únikovku, kterou pro nás celou připravili 2 naši kamarádi. Celá hra trvala asi 2 hodiny a byla naprosto skvělá, i přesto, že jsme většinu času absolutně netušili, co máme dělat :D


Novoroční ohňostroj v Praze už je taková naše tradice. Vykopat se na 18 hod do centra je obzvlášť těžký, ale pokaždý jsem z toho naprosto nadšená, takže překonání lenosti za to určitě stojí.



2 komentářů: