Foodie tips, January&February

Chtěla jsem vám zase nasdílet nějaké novinky za poslední dobu. K mému nadšení se však téměř vše týká jídla, takže vám alespoň přinesu super tipy na nějaké pražské restaurace. Jinak jsem půlku února strávila doma s chřipkou, tudíž jsem toho moc zábavného neprožívala. Za dva týdny ale už konečně letíme do Barcelony a hned den po návratu lyžovat do Alp, takže o nové články nouze nebude.

Leden je měsíc mých narozenin, takže o spoustu květin a dobré jídlo nebyla nouze. Zdeněk mě vzal do mého milovaného Bruxxu, kde jsem si poprvé dala něco jiného než krevety s mušlemi. Vyzkoušela jsem tentokrát mušle Tin Tin, což jsou mušle s červenou kari pastou, zázvorem, kokosovým mlékem a chilli. Bylo to naprosto vynikající a na dlouhou dobu si zase určitě v Bruxxu budu dávat mušle Tin Tin.




S kolegy z práce jsme moje narozky vyrazili oslavit do La Bottega Tusarova, což je řetězec Bottegy, který se nachází v Holešovicích. Byli jsme zde už podruhé a pokaždé mi moc chutnalo. Navíc se mi hodně líbí i prostředí restaurace a její atmosféra.






Dalším skvělým místem, které jsme vyzkoušeli bylo T.G.I. Fridays. Nadšená jsem byla z pána, který nás obsluhoval, protože měl s náma velikou trpělivost, když jsme se vůbec nemohli rozhodnout jaký steak si vybrat a asi stokrát jsme vše různě kombinovali a měnili. Navíc mi doporučil naprosto dokonalý drink, který chutnal jako čokoláda. Steaky byly oba výborné a pokud do Fridays půjdete tak rozhodně musíte vyzkoušet i Jack Daniels omáčku. Já jsem zůstala věrná své oblíbené pepřové a Zdeňkovi jsem tu jeho hodně záviděla.




Od té doby co bydlím v Praze jsem ještě nenašla pizzu, která by mi 100 % vyhovovala. A za poslední 2 měsíce jsem objevila hned dvě místa, kde takovou pizzu dostanu! Tím prvním je italská pizzerie San Carlo, kam mě vzala kamarádka. Je to takové celkem zapadlé místo kousek od Tančícího domu, ale uvnitř si přijdete jako byste se ocitli v nějaké malé rodinné pizzerii přímo v Římě. Sýry i pizza byly naprosto dokonalý.



Druhým místem, kam si zajít na dokonalou pizzu je Ambiente Nuova. Dlouho jsem o něm slýchávala, až jednoho dne moje kamarádka, která moc ráda zkouší nové restaurace, zavelela, že to půjdeme vyzkoušet. Myslela jsem si, že si dáme nějakou pizzu, možná i napůl, ale nemohla jsem se víc mýlit. V nabídce totiž mají degustační menu - pizza and pasta all you can eat. No a to je něco pro mě. Samozřejmě jsme neodolaly a celý večer jsme strávily tím, že jsme do sebe cpaly jeden trojúhelníček za druhým a celé jsme to prokládaly ochutnávkou nejrůznějších těstovin a rizot. Všechno chutnalo skvěle až na sépiové špagety, které mě osobně teda nechutnaly vůbec. Na závěr jsme si ještě daly trojúhleníček s nutelou a mascarpone. Tohle obžerství mělo za následek to, že jsem druhý den musela přehodnotit svůj plesový outfit, protože šaty, které jsem původně měla připravené se mi bohužel po tomhle zážitku nepodařilo dopnout :D Ale stálo to za to.


A tipem na závěr je jedna skvělá restaurace v Liberci, která se jmenuje Chicago Bar & Grill. Do Liberce jsme jeli na svatbu našich kamarádů a pojali jsme to jako menší výlet, takže jsme vyrazili už v pátek odpoledne a večer jsme vyrazili právě do tohoto baru. Nenapadlo nás udělat si rezervaci, což se ukázalo jako chyba, neboť bar byl narvaný k prasknutí. Naštěstí pro nás zbyla alespoň 2 místečka na baru. Začali jsme pár drinkama, které byly super a hlavně za mimopražské ceny. Milé bylo i nachos zdarma. K večeři jsem si dala skvělý kuřecí křidýlka.



Tento Foodie článek zakončuji fotkou svatebního dortu, který se řadí asi mezi nej svatební dorty, protože uvnitř byl tvarohový krém s lesním ovocem a zmizel jako mávnutím proutku.




1 komentářů: