Home decoration: Easter


I přesto, že to venku na jaro zatím nevypadá, tak za dva týdny budou Velikonoce a je tedy právě načase začít si jaro vytvářet alespoň doma. Já si moc užívám, že mám v novém bytě trochu víc prostoru na zdobení a tak žádný odkládací prostor ani polička nezůstaly ušetřeny. Asi měsíc jsem poctivě vyfoukávala vajíčka, abych si je mohla sama ozdobit. Nakonec to zase tak slavně nedopadlo a opět jsem si potvrdila, že v mém případě je lepší se na ruční práce vykašlat a raději zajít do obchodu. Nepodařená vajíčka jsem umístila do chodby, kde je potkávám jen párkrát denně a na lov dekorací, kterými se můžu pochlubit jsem vyrazila do Kiku a do Nanu Nana. V Kiku se mi zalíbil dřevěný zajíc a ovečka. Straka ve mě si ale nedala říct a společně se zvěřincem jsem si musela odnést i sadu třpytivých vajíček. Je to kýč, ale když jsem si venku nastříhala větvičky do vázy a vajíčka na ně pověsila, tak jsem z nich nakonec byla dost nadšená.

It does not look like spring outside but it will be Easter in two weeks which is the perfect time to create the spring at home. I really like the space I can decorate in my new home. I stored up eggs the whole month so I could colour them. At the end it did not look good so I had to go to the store to buy some nice decorations. I was successful in Kik and Nanu nana. In Kik I bought the sheep, wooden rabbit and the sparkling eggs. I was not sure about the eggs, but when I hanged them on the branches I liked them.



Druhý nájezd na jarní dekorace jsem podnikla včera do Nanu Nana. Tam jsem popravdě nevěděla co vzít dřív. Ceny se tváří velice příznivě a málokterá položka přesáhne 100 Kč. Člověk si tak strká do košíku jednu věc za druhou a u pokladny se nestačí divit. Nakonec jsem odešla s košíčkem, umělou trávou, zajícem a vajíčky, které se dají buď pověsit nebo naskládat do košíku, jak jsem to udělala já.

I went shopping to Nanu Nana yesterday and I did not know what to pick first. Prices are quite good so I put some things to the basket without counting them so finally I was quite surprised at the checkout counter. I bought eggs, small basket, rabbit and some artificial grass.



Nejkrásnější ze všech dekorací ale samozřejmě zůstávají tulipány, které jsem dostala k MDŽ a koupeny byly v Marks&Spencer, kde je za tulipány cena sice vyšší, ale přijdou mi o dost hezčí než ty ze supermarketů. Na etiketě také psali, že garantují krásně vypadající květy po dobu 5 dnů, tak jsem zvědavá.

The most wonderful decoration are of course tulips. I recieved them from my boyfriend as a gift to the International woman's day. He bought them in Marks&Spencer where the price is little bit higher, but the tulips are much more beautiful than some from the supermarkets. There was also written they guarantee beautiful blossom for 5 days so I am courious.




2 komentářů: